Zoomax.ro - farmacie veterinara

Nu esti logat

Intra in cont

Metoda de plata

Modalitatea de plata

Pentru comenzile efectuate pe site-ul www.zoomax.ro puteti plati in trei modalitati diferite.

Plata la livrare

Plata cu cardul bancar

Transfer bancar

Plata la livrare

Comanda se achita reprezentantului firmei de curierat rapid in momentul livrarii coletului prin plata ramburs.

Plata cu cardul bancar prin intermediul mobilPay, www.mobilpay.ro

In cazul in care ati ales metoda de plata cu ajutorul cardului bancar, este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra, pe o pagina securizata.

Pentru platile cu carduri de debit/credit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizatii. Sistemul asigura tranzactiilor online acelasi nivel de securitate ca celor realizate prin bancomat sau in mediul fizic, in fata comerciantului.

Transfer bancar

Transferul se va efectua conform facturii pe care o veti primi pe adresa de e-mail. Originalul facturii se va afla in colet. Comanda va fi procesata dupa ce vom avea confirmarea platii pe e-mail sau printr-un apel la unul dintre numerele de telefon: 0768899912 .

Plata va trebui efectuata in maximum doua zile lucratoare de la confirmarea comenzii de catre noi. In caz contrar, vom anula comanda, considerand in mod automat ca cel care a facut cererea de livrare nu mai doreste sa primeasca produsele.

* Toate preturile afisate pe site includ TVA.

** Preturile afisate pe site nu includ taxa de livrare . Livrarea este gratuita pentru comenzi mai mari de 300 de lei iar pentru comenzile cu valoare mai mica livrarea este indicata la momentul confirmarii comenzii. Costul standard pentru o livrare este de 14.99 RON pentru comenzile in interiorul municipiului Bucuresti si de 24,99 RON pentru comenzile in afara municipiului Bucuresti. In cazul in care nu va putem onora in mod integral si cumulat produsele incluse intr-o singura comanda, fiind necesare mai multe livrari, Dvs. nu veti achita decat costul unei singure livrari, fara taxe suplimemntare pentru livrarile ulterioare.

*** Pot exista diferente intre preturile aflate pe site si preturile din magazinele fizice.

Anularea comenzii

Puteti anula sau returna o comanda de la data plasarii acesteia pana in a paisprezecea (14-a) zi de la primirea produselor comandate, fara a invoca un  motiv. Daca ati platit pentru aceste produse, vi se va rambursa o suma din care se vor retine taxele de retur in suma de 19.99 lei. In cazul in care alegeti sa anulati doar partial o comanda, atunci nu vi se va rambursa taxa de livrare conform celor de mai sus.

Veti fi insa raspunzator pentru orice valoare diminuata a produselor care rezulta din manipularea acestora in alt mod decit este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor si functionarii bunurilor.

Daca doriti sa anulati sau sa returnati comanda, va rugam sa ne transmiteti o notificare scrisa prin email, fax sau posta, utilizind datele noastre de contact mentionate aici apoi returnati-ne produsele in termenul mentionat mai sus. Vom incerca sa va rambursam plata prin aceeasi metoda in care aceasta a fost efectuata de catre dvs., in cel mai scurt timp cu putinta, insa cel mult in 30 zile lucratoare de la primirea notificarii dvs. de anulare a comenzii, sub conditia ca noi sa fi primit produsele la care se refera comanda anulata sau cel putin sa fi primit dovada ca acestea au fost expediate in mod corespunzator catre noi.

Daca produsul/produsele pe care le-ati primit prezinta defecte, va rugam sa ne transmiteti o notificare scrisa in acest sens in conformitate cu prevederile de mai jos din capitolul Garantii si sa returnati produsul/produsele respective. Pentru orice produse considerate defecte, noi vom efectua o rambursare integrala.

Prevederile de mai sus nu afecteaza si nici nu limiteaza vreun drept prevazut de lege.

Cesionarea si subcontractarea

Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

Dreptul de proprietate intelectuala si industriala de autor (DPI)

Numele site-ului precum si insemnele grafice sunt marci inregistrate in proprietatea Work Team Pet S.R.L., aceste informatii nu pot fi transmise sau copiate fara acordul prealabil scris al proprietarului. Nerespectarea acestor conditii se sanctioneaza conform legilor in vigoare.

Daca prin continutul site-ului www.zoomax.ro se incalca drepturi de proprietate intelectuala, va rugam sa ne raportati eventualele

situatii la adresa: workteampet@gmail.com

Informatiile de pe site

Imaginile de pe site au caracter informativ si pot diferi din cauza diferentelor inerente care pot sa apara intre poze si realitate.

zoomax.ro pune in mod clar si inteligibil la dispozitia consumatorul urmatoarele informatii:

principalele caracteristici ale produselor sau serviciilor vandute;

toate datele despre companie (denumire societate, adresa, telefon etc.);

pretul fiecarui produs, pretul total al produselor si toate costurile suplimentare de transport, de livrare;

modalitatile de plata, livrare, executare;

informatii privind dreptul de retragere, conditiile, termenele si procedurile de exercitare a dreptului respectiv, in conformitate legislatia in vigoare.

Work Team Pet S.R.L. isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe site.

Work Team Pet S.R.L. nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii site-ului.

Conditii de plata

Cand se utilizeaza un cupon se recomanda sa se verifice conditiile specifice cum ar fi: cantitatea minima comandata, valabilitate si valoare.

Se poate utiliza un singur cupon sau o singura reducere per comanda. Toate cupoanele trebuie utilizate la momentul comenzii; rambursarea ulterioara sau substituirea cu numerar nu este posibila. Revanzarea cuponului nu este permisa.

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in comanda. Vanzatorul va emite catre cumparator o factura pentru bunurile si serviciile livrate, obligatia cumparatorului fiind sa furnizeze la momentul plasarii comenzii, sau ulterior in timp util, toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.

Procedura de conciliere

In cazul in care o persoana are o nemultumire se poate adresa in scris catre adresa de e-mail: sesizari@animax.ro.

Sesizarile pentru cazurile care impun conciliere pot fi facute de orice persoana care se considera nedreptatita.

In urma primirii descrierii unei situatii, situatia va fi analizata in detaliu.

Dupa primirea unei sesizari sau a unei reclamatii, se intocmeste un raport asupra cazului si se inainteaza catre managerul general, care va adopta o decizie asupra cazului. Aceasta decizie va fi transmisa catre client in maxim 30 de zile calendaristice de la data primirii sesizarii.

Intreaga procedura de conciliere, pana la finalizare este confidentiala.

In cazul in care se ajunge la conciliere cazul se considera inchis.

Drepturile dvs. de a va adresa autoritatilor competente sau chiar instantelor judecatoresti, dupa caz, nu este limitat sau restrins in niciun fel.

Nimic din acesti termeni si conditii nu exclude si nici nu limiteaza raspunderea noastra cu privire la orice aspect pentru care ar fi ilegal sa ne limitam sau sa ne exlcudem raspunderea.